Workshop: Hoe profileer jij jezelf op de arbeidsmarkt?
Ontdek je flow, je meerwaarde en maak zelf het verschil mét de workshop 'het merk Jij'
Workshop
Op een interactieve manier laat ik je zien hoe je je jezelfalsmerk kunt zien? Jijzelf bent het 'merk', waarmee jij je onderscheidt op de arbeidsmarkt, in een sollicitatiegesprek of in de functie waarin je nu werkzaam bent om je verder te ontwikkelen?
Samen geven we vorm aan de 4P’s (van het merk jij);
Profiel
Pitch
Presentatie
Platform
Jij ontdekt én leert hoe jij jezelf kunt onderscheiden, waarmee jij je meerwaarde laat zien én authentiek blijft.
Doel van de workshop
We volgen de volgende stappen op interactieve manier:
1. Profiel
In het vormgeven van je profiel geef je antwoorden op de vragen; wie ben je, wat wil je en wat kun je.
In een aantal inspirerende zinnen beschrijf je deze antwoorden.
In één oogopslag wordt duidelijk wie je bent en wat jouw meerwaarde is.
2. Pitch
In je profielschets heb je in een aantal concrete zinnen beschreven wie je bent en wat jouw flow en meerwaarde is.
3. Presentatie
Je hebt je profiel geschetst en deze heb je in de vorm van een pitch krachtig verwoord.
Oefen je pitch, daarmee wordt deze van jou.
4. Platform
Nu is het belangrijk om je te profileren op de arbeidsmarkt.
Onderzoek en analyseer de arbeidsmarkt.
Ontdek welke (social media) platform het beste bij jouw profiel past en hoe jij jezelf daar kunt profileren.
Op naar een... succesvolle lancering.
Na het volgen van deze workshop kun jij met deze 4P’s (van het merk jij) jezelf als merk op de arbeidsmarkt sterker profileren en vind jij de baan die bij je past!
Wees trots op het merk Jij
Nieuwsgierig?
Ik nodig je uit voor een kop koffie/thee om vrijblijvend kennis te maken. Twijfel niet langer en neem telefonisch contact met mij op of stuur mij een berichtje.